Glas GMK 2016.
OBJAVA: 18/12/2016

Glas GMK 2016.

Godina XV., broj 13, 2016

Dragi kolege i prijatelji,
središnja tema trinaestog broja našeg časopisa su odnosi s javnošću u muzeju. O iskustvima svojih muzeja na tom polju pišu nam kolege Vedrana Banić, voditeljica marketinga Gradskog muzeja Sisak, Duje Bonacci, predavač na studiju komunikologije na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu, Marijana Bračić, voditeljica marketinga Hrvatskog školskog muzeja iz Zagreba, Andrea Blažević i Ivan Dorotić iz Muzeja Apoksiomena u Malom Lošinju, Ana Hoić, voditeljica poslova za odnose s javnošću u Muzeju Mimara, Andrea Matoković, kustosica Muzeja otoka Brača u Škripu, Anita Peričić, voditeljica odnosa s javnošću Gradskog muzeja Varaždin i Marijo Zrna, voditelj odnosa s javnošću i marketinga Tehničkog muzeja “Nikola Tesla”. Njihova iskustva su, kao i muzeji u kojima rade, vrlo raznolika i dragocjena.

Redovite rubrike ispunjavaju informativni tekstovi o svim vidovima stručne muzejske djelatnosti Muzeja tijekom protekle godine koju su obilježile izložba 7. hrvatski trijenale akvarela, izložba i edukativni program Zlatan Vrkljan: Zagrebačka škola, donacije i izložbe Portreti poznato / nepoznatih Daniela Butale i Kroz objektiv branitelja Gorana Vranića, izložba Ogledalo s memorijom – iz fotografske baštine dr. Alfonsa Šibenika te izložba s bogatim edukativnim programom Put u prošlost prirodoslovlja i obrazovanja – 250 godina Gimnazije Karlovac.

Časopis Glas glas je o radu i postignućima Gradskog muzeja Karlovac, nadamo se da ćete ga čitati sa zanimanjem.

Urednice