Vizualni identitet MGK na Izložbi hrvatskog dizajna 21/22 u Laubi
Announcement: 10/01/2023

Vizualni identitet MGK na Izložbi hrvatskog dizajna 21/22 u Laubi

Izložba hrvatskog dizajna kapitalni je projekt Hrvatskog dizajnerskog društva – žirirani i kritički prikaz tekuće produkcije u svim dizajnerskim disciplinama. Na ovogodišnjoj Izložbi hrvatskog dizajna u Laubi, otvorenoj 10. siječnja 2023., svoje je mjesto zauzeo i vizualni identitet Muzeja grada Karlovca, koji u svojoj kompleksnoj koncepciji obuhvaća četiri lokacije Muzeja - Gradski muzej Karlovac, Galeriju "Vjekoslav Karas", Muzej Domovinskog rata Karlovac - Turanj i Stari grad Dubovac. Autori dizajna vizualnog identiteta MGK su Andro Giunio i Sven Sorić. Izložba je otvorena do 29. siječnja 2023. pa ju ne propustite posjetiti!

Velike čestitke dizajneru našeg vizualnog identiteta Svenu Soriću, koji je ove godine od strane HDD-a dobio posebno priznanje za Dizajn vizualnih komunikacija / profesionalni dizajn za oblikovanje vizualnog identiteta Muzičkog biennala Zagreb 2021.

Izložba hrvatskog dizajna središnja je i najvažnija strukovna dizajnerska manifestacija u Hrvatskoj koja okuplja najkvalitetnije dizajnerske radove nastale tijekom dvogodišnjeg razdoblja, podijeljene u ukupno osam profesionalnih i studentskih kategorija: Dizajn vizualnih komunikacija, Industrijski / produkt dizajn, Dizajn u digitalnim medijima i dizajn interakcija, Dizajn ambalaže, Modni i odjevni dizajn, Cjeloviti projekt / proizvod, Prostorne i grafičke intervencije i sistemi te Koncept / inicijativa / kritički dizajn. Osim što se održava u Laubi – kući za ljude i umjetnost, online verziju izložbe možete pregledati i na ovom linku: https://izlozba.dizajn.hr/2122/

Bijenalne izložbe HDD-a kontinuirano se održavaju od 1999. godine kada je u Galeriji Forum održana prva Izložba hrvatskog dizajna 01. U međuvremenu je povećan broj kategorija u kojima se predstavljaju radovi, sve je veći interes autora koji prijavljuju svoje radove za selekciju, tako da je 2014. godine u Muzeju za umjetnost i obrt predstavljeno rekordnih 326 radova u šest kategorija: dizajn vizualnih komunikacija, dizajn u digitalnim medijima / dizajn interakcija, industrijski / produkt dizajn, prostorne i grafičke intervencije i sistemi, modni i odjevni dizajn te koncept. Cilj izložbe je autentično dokumentirati “trenutak” dizajnerske profesije unutar dvogodišnjeg perioda.

Izvor za tekst: https://izlozba.dizajn.hr/2122/

Photo gallery

Vizualni identitet MGK na Izložbi hrvatskog dizajna 21/22 u Laubi 1
Vizualni identitet MGK na Izložbi hrvatskog dizajna 21/22 u Laubi 2
Vizualni identitet MGK na Izložbi hrvatskog dizajna 21/22 u Laubi 3
Vizualni identitet MGK na Izložbi hrvatskog dizajna 21/22 u Laubi 4
Vizualni identitet MGK na Izložbi hrvatskog dizajna 21/22 u Laubi 5